پویش پژوه

021-88862311

در هر زمان تماس بگیرید

support@pooyesh.ir

پشتیبانی با ایمیل

بهترین دستگاه های حضور و غیاب

بهترین دستگاه های حضور و غیاب

1.دستگاه حضور و غیاب مدل p4000 پویش

جدیدترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره پویش با تعیین هویت چندگانه : چهره، اثر انگشت، کارت بدون تماس RFID شناسایی چهره کمتر از ۱ ثانيه از طريق اسكن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت كاربر، عدم تاثیر تغییرات ظاهری و تغییر فریم عینک طبی، طول عمر طولانی دستگاه بدلیل عدم تماس مستقیم با کاربر که احتمال آسيب رساني به آن را نیز به صفر مي رسد.

2.دستگاه حضور و غیاب مدل p4100

با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌های روز، به تشخیص هویت افراد در سازمان‌ها کمک می‌کند. قابلیت تشخیص و ثبت 3000 چهره در کسری از ثانیه، اسکن و ثبت 5000 اثر ‌انگشت، ذخیره سازی 10000 کارت و ثبت 100000 تردد، این دستگاه را به یکی از دستگاه‌های به‌روز و کارآمد در حوزه تشخیص هویت دقیق کاربران تبدیل کرده است. سیستم اثر‌انگشت این دستگاه SILK ID بوده و این قابلیت را دارد که با استفاده از الگوریتم 3D، انگشت‌های خشک، مرطوب و مخدوش را نیز به‌راحتی شناسایی کند، از دیگر قابلیت‌های این دستگاه تشخیص چهره جعلی (عکس فرد) از چهره فرد حاضر در سازمان است.

3.ساعت حضور و غیاب مدل p3700

دستگاه حضور و غیاب مدل p3700 پویش ، یکی از جدیدترین دستگاه‌‎های ارائه شده است، که با ظاهری زیبا و کاربرپسند، به پشتیبانی و حفظ امنیت سازمان‌ها کمک می‌کند.دوربین تشخیص چهره با ظرفیت ثبت 3000 چهره در کمتر از یک ثانیه، اسکن اثر‌انگشت با قابلیت ثبت 4000 اثرانگشت، ثبت 10000 کارت بدون تماس و همچنین 100000 ظرفیت تردد، این دستگاه را به یکی از به‌روز و کارآمدترین دستگاه حضور و غیاب در حوزه تشخیص هویت دقیق کاربران و ثبت تردد آن‌ها، تبدیل کرده است.این دستگاه، اولین دستگاه مجهز به دوربینی با عملکرد فوق العاده است که امکان نصب در فضای باز و تشخیص چهره افراد در نورهایی با شدت بالا (12000لوکس نوری) را فراهم می‌کن

4.ساعت حضور و غیاب مدل p3100

  • قابلیت استفاده از کارت RFID و تشخیص چهره
  • قابلیت استفاده از اثر انگشت و رمز عبور
  • پشتیبانی از شبکه و USB
  • صفحه نمایش رنگی 2.8 اینچی
  • ظرفیت کارت 2,000 کاربر و 100,000 تراکنش
  • قابلیت گزارشگیری و زمان بندی دسترسی افراد
  • جلوگیری از ثبت تکراری چهره
  • و …

برای اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید

5:دستگاه حضور و غیاب مدل p3000 پویش

با بکارگیری از جدیدترین الگوریتم‌های احراز هویت، به دستگاهی بی‌بدیل در عرصه‌ی حضور و غیاب مبدل گشته است. این دستگاه ساعت‌زنی متناسب برای کسب و کارهایی با تعداد پرسنل متوسط، طراحی شده است. p3000 از ذخیره‌سازی 200 چهره، 500 اثر انگشت و ثبت 50,000 تردد، پشتیبانی می‌نماید. از ویژگی‌های بارز این دستگاه، می‌توان به سرعت تشخیص در کم‌تر از یک ‌ثانیه اشاره کرد، که خود را نسبت به دیگر دستگاه‌ها متمایز می‌نماید. دارا بودن باتری پشتیبان، پشتیبانی از شبکه و درگاه USB، از دیگر ویژگی‌های رقابتی این دستگاه برای پاسخ‌گویی به نیازهای شما عزیزان می‌باشد.

انتخاب ساعت حضور و غیاب به عوامل زیادی مانند تعداد نیرو و… بستگی دارد

برای انتخاب درست با ما تماس بگیرید تا بهترین باشید

ویکی پدیا

1 پاسخ

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب
دسته بندی ها